Vores ambition er at lave en skole, hvor der er deltagelsesmuligheder for alle elever, hvor vi blandt andet tilskynder kompetencer som modighed, vedholdenhed, arbejdsomhed og evnen til at turde fejle og prøve igen.
Lisbjergskolens indskoling er en aldersintegreret indskoling, med storgrupper hvor eleverne er blandet fra 0., 1. og 2. årgang. Der er fire storgrupper, der hver har et team bestående af en pædagog og en lærer, der er de primærvoksne.
Mellemtrinnet på Lisbjergskolen er fra 3. til 5. klasse. Alle årgange har tre primære voksne, som følger årgangen og eleverne tæt.
Udskolingen på Lisbjergskolen er fra 6. til 9. klasse. Alle årgange har tre primære voksne, som følger årgangen og eleverne tæt.
Nogle børn har brug for støtte og særlige aftaler i skoletiden for at trives fagligt og socialt. Derfor har vi mange indsatser, som kan hjælpe dit barn. Alle indsatser og aftaler sker i tæt samarbejde mellem skole og hjem.
Fra skoleåret 2022/2023 har skoleudviklingssamtaler erstattet de tidligere årlige kvalitetsrapporter i folkeskolen. Formålet med skoleudviklingssamtalerne er at skabe en ramme for en tillidsfuld og faglig dialog om udvikling af skolen i et samarbejde mellem byråd, forvaltning og skole.